КЗ

«Вінницько-Хутірський ЗДО ВМР»

Адреса:

Режим роботи:

Немирівське шосе, 94 – к, с. Вінницькі Хутори

Понеділок - П’ятниця

08:00-19:00

Безбар’єрність та доступність

Що таке безбар’єрність і чому це важливо для кожного з нас?

Довідник безбарєрності (відео)

Довідник безбарєрність

Дія.Безбар’єрність

В КЗ «Вінницько-Хутірський ЗДО ВМР» створені сприятливі умови для виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі й дітей з інвалідністю, забезпечення їх безперешкодним доступом до приміщень першого поверху в закладі, а саме:- заклад обладнаний пандусами;- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями.Усі групові кімнати закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені групових приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, стелі, двері, віконні рами – світлих кольорів. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).Меблі групових приміень відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітньо – виховного процесу.Територія закладу підтримується в належному стані.Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти обумовило створення в дошкільному навчальному закладі наступних спеціальних умов:1.Створення корекційно – розвиваючого, предметно – просторового та соціального середовища з метою стимулювання емоційного, сенсорного, моторного і когнітивного розвитку дітей з особливостями розвитку відповідно до їх потреб.2.Створення оптимального навчального середовища, відповідно до можливостей дітей з особливостями психофізичного розвитку, що досягається забезпеченням дошкільного навчального закладу відповідними іграшками, іграми, індивідуальними засобами навчання, необхідними дидактичними засобами.3.Організація соціальної взаємодії між здоровими дітьми та дітьми з особливостями психофізичного розвитку, направленої на гармонізацію дитячих взаємовідносин.